jag vill ha vår vår vår!

tjenixen! skolan var lika tråkig som vanligt. usch, det var så hemskt när jag vaknade i morse och såg all snö falla ner och att allt var vitt. jag som började klä mig tunnare för våren och sådär och så ser man det där. usch, nu får det bli vår här tycker jag, ellerhur? vi får inte glömma att lilla jag fyller år om två veckor (a) onsdagen på påsklovet fyller jag fjorton år. grattis till lilla mej då! efter skolan åkte jag in och mötte mamma i farsta. vi kände för en snabb handling i farsta idag. med mig hem följde ett par jeans från gina tricot med och en grå t-shirt med tryck på. skit snygg! love it. mamma sambo kom och hämtade oss efter ett tag, så släppte dom av mig hos lelle. väl hemma käkade jag middag, strax därefter var det two and a half men. vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, får se. i morgon fyller lillebror år. skrev fel i nått inlägg här under att han fyllde år idag. sorry, fel dag.. men i morgon fyller han år i alla fall. eftersom vi är ensamma på morgonen jag och han så ska jag fixa lite frukost på sängen och sådär. men nu ska jag kila i alla fall. hörs och syns, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0