Är spänd

Nu alla små nötter, sitter jag hemma hos Hannisen :) Vi gör chokladsås och ska strax äta glass och såsen dåra. Sara är som vanligt väldigt tokig i hatten. Fast vänta.. hon har ju ingen hatt på sig? Ah, nu blev det knas i huvudet på mig, hähä. Jag är skit spänd inför kvällen som kommer spenderas med massa grym musik från Pink. Kommer ta mycket bilder & filma som sagt. Men nu ska såsen bli klar, hörs senare. Pussar från mig

Ashley Olsen! Bara jag som tycker att hon & hennes syster ser så otroligt bra ut?

Kommentarer
Postat av: Frida

DEN SUBBAN DÖDADE VÅRAN ÄLSKLING :'(!

2009-11-11 @ 08:52:26
URL: http://ochfrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; Det gjorde hon visst det, hon tog död på min störta kärlek någonsin (näst efter Martin) :'(!

TÄNK PÅ VAD JAG HADE KUNNAT UPPLEVA OM DET INTE VAR FÖR HENNE!

hon kanske inte ville honom illa, men ist VILLE HON FÖRSTÖRA MITT LIV :'(!

2009-11-11 @ 19:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0