Chailatte is love

Efter skolan åkte jag in och mötte upp Frida. Vi stack till Gullmarsplan en snabbis och köpte Chailatte, vi var så jäääävla sugna! Det är obotligt gott ska jag be om att få tala om. Sen åkte vi vidare hem till Frida på Värmdö och flummade lite och hjälpte Eva med wooken, skit gott blev det! Vid klockan sju var jag tvungen att rulla hemåt, behövde ju skriva den här nedrans musik läxan på datan och sen nu ska jag plugga på no:n till i morgon som jag har prov i. Kommer faila så det skriker om det! Känns som att det kommer gå åt helvete. Men nu ska ni få lite smaskiga bilder och så hörs vi i morgon eller på fredag. Kyss och smek, sänglek!

Biljett till på lördagens fotbollsmatch aik-ifk fixat!!

flum!!

Ehm.. Jaa, vad ska man skriva?

Såååå jävla underbar du är min tokkärring!

Love you

Me

Haha, flummar man så flummar man! :) Älskar dej

Kommentarer
Postat av: frida

haha, söta bilder :D!

vissa blev skit bra när du gjorde om dom ju, gillar dock inte min näsa på sista bilden. Men så kan det va, man ska ju bjuda på sig själv eller vad e det dom säger?

loooooooooooove you!

2009-11-04 @ 23:57:55
URL: http://ochfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0