dubblish 2LAX9

Har vart dålig update, jag vet. Men jag har helt enkelt haft roligare saker för mig än att sitta och ruttna framför en dator. I fredags åkte jag som sagt till Frida & Martin. Vi kollade mest film och hade det mysigt. På lördag morgon kilade vi upp och åt frukost och drack kaffe och gjorde oss klara till matchen. För sen åkte vi mot stan och mötte upp Engberg och hans lillebror. Vi tog oss till Solna och ställde oss vid norra mellan ingång och väntade på att insläppet skulle börja. Men rätt som det var behövde jag och Frida springa iväg en snabbis, så vi fick kuta till Solna centrum och tillbaka. Vi var helt slut när vi kom tillbaka. Vi stressade som fan! Men i alla fall, vi gick dit dom andra stod och så började matchen efter en liten stund. Var sån jävla bra stämning i klacken under hela matchen. Vi vann med 2-0 och vann ännu ett guld! DUBBLISH 2LAX9!! Var så jävla härligt asså! Vi drog och handlade mat efter matchen och sen hem till dom och käka mat och kolla film. Jag och Martin låg klarvakna vid 4 inatt så vi kollade på nya Zombieland och I skuggan av värmen. Zomibeland var så jädrans bra! Den måste ni se. Men här kommer lite bilder från helgen i alla fall :)

Sötis!

Haha, gangers!

Hähä, jag ser lite trött ut måste jag säga?

Fint, men läskigt.. Hatar smällare och raketer!

Så fint :)

Älskar dig vännen

älskade Råsunda

Ah, jag vettefan vad jag håller på med. Snackar med Martin tror jag (;

Gooooooooooooodis!

Haha, jaa det var lite bilder från helgen det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0