Gotta keep my head held high

idag fick jag nog den mest värsta förnedringen av jocke. han kallade mig jävla djurgårade? seriöst.. haha säger jag bara! jocke vet mycket väl att jag också är aikare, trogen i alla lägen!

har sjukt ont i magen och huvudet. ska krypa ner i sängen med en kopp te strax och värma mig och sätta på saltkråkan. världens mest underbaraste film! i morgon slutar vi vid ett, lärarna ska på möte och vi ska hem och skriva rapport. vilket jag måste ha hjälp med i morgon, för jag fattar ingenting. men jag ska snacka med hanna i morgon, vi kanske kan gå hem till henne och så kan hon hjälpa mig. vi snacka om det förut, men vi får se. är skit trött nu känner jag. nej nu väntar sängen. hare gött, gummisnöpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0