julsagor och brända mandlar


Sitter hemma hos Hanna. Vi har ätit peppisar och kollat på paradise hotel. Vi tog lite crazy bilder, men eftersom vi är dom vi är, så bjuder vi självklart på oss själva! :D Ska snart dra hem och äta lite mat, och sedan kolla Saltkråkan med mami. I morgon ska jag till stan med Frida & Martin. Vi ska julhandla lite. Det är nog det mysigaste som finns innan julafton.. Att få julhandla och gå på julmarknad med nära och kära och äta rostade mandlar och dricka glögg. Vi har fått en liten tankeläxa till i morgon också. På svenskan ska vi börja skriva julsagor, så vi ska ta oss en funderare och tänka ut vad vi ska skriva om. Det är verkligen något för mig. Jag älskar att skriva berättelser och bara låta fantasin flöda. Men nu skriver jag bara massa skit som igentligen inte är intressant att läsa, så jag ska väl börja avrunda här. Hanna & Sara hälsar :
-PUSSPUSS FANNYS BLOGG! <3

Hare gött, gummisnöpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0