kändisboys

Vad tycker jag igentligen om kändisboysen? Ja, här kommer topp 5 på snygga kändiskillar.



1. Ed Westwick. En solklar etta. Helt otroligt hur snygg man får vara. Kolla bara den charmiga blicken liksom? Man kan ju inte bli mer kär i någon som spelar en sån divig karakär.

2. Taylor Lautner. O h m y g o d, säger jag bara! Jag är totalt nerkärad i denna heting.

3. På tredje plats kommer Josh Duhamel, som också har den där charmiga blicken i ögat. Nä, det är nått jag faller för har jag märkt. Han är så jävla het så jag dör.

4. Det är jobbigt att behöva sätta alla dessa fina människor i en ordning, skulle ju vilja sätta alla på första plats, men nu går inte det, för det här är ju en topp fem lista? På fjärde plats kommer i alla fall min baby Brad Pitt. Han är så obotligt sexig och snygg.


5. På denna plats kommer Heaht Ledger som tyvärr inte finns längre :/ Heaht tog en överdos för något/några(?) år sedan. Den första film jag såg med honom var ''tio saker att hata dig'' som Frida visade för mig. Hur underbar som helst. Ser lite ut som en  bad boy, samtidigt som han ser ut som en ängel. Så fin så fin! Önskar han fortfarande var vid liv..

Ja, det är dom som står högst upp på min lista över kändiskillar. Sen finns det några ickekändisar här i världen som jag också tycker är riktigt heta (; Men nu är klockan mycket, ska nog börja fundera på att sova? Ser rätt bjudande ut alltså. Vi hörs, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

HEATH ÄR MIN MIN MIN BARA MIIIIN! <3

2009-11-22 @ 21:15:22
URL: http://ochfrida.blogg.se/
Postat av: hanna (sören)

åååh, älskar Ed Westwicks blick och leendet hur fiint som helst! <3

2009-11-26 @ 20:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0