Kärlek

Ni vet mycket väl att jag inte uppdaterar mycket när det är vardag. Jag har rätt mycket att göra i skolan om man säger så. Men nu är det helg och det innebär myycket uppdatering. Efter plugget ska vi några tjejer hem till Hanna och kolla på Phantom of the opera, som för tillfället är min favoritfilm. Vi ska vräka i oss glas & Hannas hemmagjorda varma chokladsås. Ååh, känner hur det vattnas i munnen. Glass & chokladsås = kärlek ♥

Jag har ju bestämt mig för att flytta hem till mamma nu också. Känner att det är bäst så. Hos mamma har jag eget rum och sådär. Men det är enbart därför. Allt bråk är ju utlöst, så det är inte det. Så Hege, jag vet att du läser, det är inte erat fel att jag flyttar till mamma. Ville bara du skulle veta det.

Men nu ska jag leta runt lite på Wikipedia efter massa fakta om Auckland. Hörs senare. Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0