knaskalas


haha, jadu? vad är detta för skum uppifrån-bild?

kom hem från skolan för en timme sen ungefär. vi har ju haft redovisningskväll. det gick väl relativt bra. men nu är jag så jäkla sur, för våran klass splittras i morgon! min mentorsgrupp kommer vara med någon annan, och vi som blivit som värsta familjen våran grupp, det är fan sämst att vi helt plötsligt ska skiljas åt! blir... arg!

men hur som helst, idag hade vi aula skoj i skolan, och jag och tre kompisar till mig sjöng all i want for christmas is you. var skit nervös först, men sen gick det över lite grann och jag tror att det gick rätt bra. fick mycket beröm av både mina lärare och massa elever från hela skolan, så antar väl att det gick bra? i morgon har vi bara skola på två timmar, eftersom vi haft redovisningskväll nu idag. så jävla nice! börjar nio och slutar elva. då ska jag kanske hem eller till någon av mina kära vänner. hörs i morgon, kisses


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag hoppas ni spelade in det och det kommer upp på bloggen!

2009-11-27 @ 12:28:36
URL: http://ochfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0