need your help loulan..

nu är jag hemma igen. vettefan vad som hänt med våran dator, först pajar ljudet (eller, daniel förstörde det), sen nu går det inte göra stor bokstav? man måste använda caps lock och det blir ju jätte jobbigt?

lollo, när du ser det här.. vet du vad det är för fel? du kan ju datorer utantill, så du kanske vet. skriv en kommentar eller på msn, så är du gullig. love you <3

aja, nu ska jag sätta på mig myskläder och krypa ner i sängen och kolla på bandet från när jag är liten, hihi. jag var så tokig ibland alltså! men vi hörs någon gång. förhoppningsvis så har jag en egen ny data då. pussar


hannas söta kanin plopp, men som jag kallar ninis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0