Skogskrykogården


Mamma, Thomas & Jag tog en tur till Skogskrykogården alldeles nyss och tände ljus för min gammelmormor och sedan Thomas mamma & farmor. Vi tog också en sväng förbi Tess och kollade. Det var jätte mycket ljus tända och det var helt sjukt fint. Det är extra fint på Alla Helgona helgerna, för då tänder alla så mkt ljus. Bilden ovan är tagen uppe vid minneslunden, och kan berätta att det var 4 gånger mer runt omkring. Så himla vackert.

I alla fall.. I morgon ska jag till skolan igen (suck). Och sen efter det ska jag åka in till Globen där Frida jobbar  just nu och vänta på henne. För klockan sju är det guldfest för alla gnagare på Råsunda. Man får träffa alla spelarna och alla sponsorer. Ska bli skit kul verkligen! Ser fram emot det. Kommer ha med mig kameran, så bilder kommer i morgon. Men nu ska jag kila upp och städa mitt stöökiga rum. Ska tända lite ljus och sätta på musik efteråt, kanske lägga mig i sängen och ta en funderare. Men vi hörs i morgon. Chiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0