What can I say, what can I do?


Dead By April - What can i say (radio verson)

Haha, det är min kompis som gästsjunger i deras låt. Där det igentligen är scream sjunger han. Visst är det coolt? Jag ba känner han och grejjer (stolt woman)! Jag och Hanna knarkar den här låten för tillfället. Vi är helt beroende. Och måste säga att den här veriationen är bättre än originalet.

Idag var jag, Hanna och Sara på gymnasiemässan i älvsjö. Jag har nu fått en helt annan uppfattning om skolan. Nu är jag helt taggad på att plugga järnet och komma in på nått bra gymnasium. Det var två stycken som verkade skiit bra i mina ögon. Fast vilka tänker jag inte berätta, haha, sug på den! Nu har vi gjort hemmagjorda köttbullar med potatis och gräddsås, så nu ska vi äta massa gott här! Men vi hörs nån dag. Kommer komma bilder någon dag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0