18.00 i Sockenplan

Idag har Therese kompisar fixat en liten hedring till Therese klockan 18.00 vid minnesplatsen i Sockenplan. Jag kommer absolut vara på plats, med Hanna, Lisa och Sara. Man ska komma dit till klockan 18.00 och ha med sig ljus, för klockan 18.15 ska alla tända ljusen. Kommer säkert bli hur fint som helst. Har du möjlighet, så kom dit! Du behöver inte ha känt Therese, för det gjorde inte jag heller, men jag har gått i samma skola som henne. Men hur som helst, vare sig du kände henne eller inte, kom dit och visa att du bryr dig. Rest in peace, Therese Johansson Rojo.

Hur du kommer dit?
Jo du tar tunnelbanan på gröna linjen mot högdalen/hagsätra och kliver av i Sockenplan. Det kommer att stå folk där som visar hur du går till minnesplatsen.

 


Jag & Johanna :)


Kommentarer
Postat av: eli

åh jag vill lätt åka dit, men inte ensam hehe :$

2009-10-29 @ 11:49:07
URL: http://eliyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0