Bowling, yeah!


Två bilder från igår. Vi har vart hemma hos Hanna nästan hela veckan och kollat på Final Destination 1,2 & 3. Vi skulle ju se 4an i morgon, men den har tydligen slutat visats på bio (?) Jag blev skit lack när Hanna berättade det för mig.. Vi som vart så jävla taggade på det liksom! Men Lisa håller på kolla efter någon annan skräckis vi kan se på bio i morgon. Hur som helst så ska jag och Lisa vara barnvakt i morgon under förmiddagen & lite in på eftermiddagen. Sen på kvällen ska vi väl antagligen träffa Hannisen och company (a)

Men nu mina vänner, så ska jag, mamma, lillebror & mammas sambo iväg till Heron City och bowla! Var jätte längesen, men nu är proffset tillbaka! :) Och här kommer kvällens outfit ;)


Röd kofta - från moster
Svart baslinne - Gina Tricot
Jeans Leggins - Gina Tricot
''Fejk Uggs'' - DinSko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0