fick precis en till :)

alice steen pettersson
gullunge! :D
bara för dig frågar jag en fråga :
hur mår du?
vad tycker du om mig? :D

Haha, tack älskling! vad söt du är! :)

Svar: Jag mår inte så bra, har vart sjuk hela veckan. Men annars mår jag underbart.
Vad jag tycker om dig? Hm.. vart ska jag börja? Jag älskar dig verkligen. Du har alltid funnits där för mig och jag älskar dig från hjärtat. Från början var vi erkefiender, men sedan insåg jag vilken otroligt underbar människa du är. jag ångrar ingenting med dig. Alla stunder vi gått igenom tillsammans. Jag älskar dig gumman.

Kommentarer
Postat av: alice steen pettersson

naw! sweetipiteeeee:D

2009-10-23 @ 14:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0