svar

Hehe, jag fick två kommentarer?
Aja, nu säger jag stopp i alla fall, bättre lycka till mig nästa gång jag har frågestund!, haha x)

hanna
 
Jag har massor med frågor :D
1. Din favorit film?
2. Favorit bok?
3. Favorit TV-serie?
4. Första kärlek?
5. Sen kom jag inte på några mer :D

Svar:
1. ojdå, jag som älskar film?! om jag måste välja en så är det nog.. skeleton key
2. där måste jag nog skriva pojken som kallades det.
3. ANDRA AVENYYYYYYYYYN! <3
4. haha, ehm.. om man ska ta helt från början så var det nog en kille som heter Patrik, som jag var jätte kär i när jag var väldigt liten, haha!

Frida
har du hår på snoppen?

Svar: hahaha, jag har massor! :D


Ah, men jag fick i alla fall någon fråga, bättre än inget, så jag klagar inte! (: är man småbloggare så är man.


Kommentarer
Postat av: alice steen pettersson

gullunge! :D

bara för dig frågar jag en fråga :

hur mår du?

vad tycker du om mig? :D

2009-10-23 @ 13:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0