Världens bästa vän, det är du!

Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva hjärtat. Och jag saknar dig så sjukt jävla mycket! Du fattar inte hur mkt det svider att våra planer inte har gått som vi tänkt oss. Vi lovade varandra att vi skulle träffas varje dag efter skolan, vi lovade varandra så mkt men inget har hänt. Och jag frågar mig själv varje dag varför det inte blev så. Du vet att jag behöver dig, du är den ända vän jag kan lita på till 110 %. Och såna som du växer inte på träd. Jag vet att du är typ 3 år yngre än mig, men för mig spelar det ingen roll. Du är verkligen som en lillasyster för mig, jag bryr mig om dig, jag skyddar dig mot allt jag kan och vi har gått igenom så jävla mkt med varandra. Den vänskapen vi har tillsammans, har ingen annan. Och det vet jag är sant!

/Frida Adlertz



Loggade in och såg att min älskade Frida skrivit ett inlägg och inte publicerat. Men tänker jag göra. Älskade syster, jag älskar dig så sjukt jävla mycket. Våra planer gick åt skogen, men det bygger vi upp, right? Vi klarar allt, bara vi har varandra. Sötaste ängel, love you from the bottom of my heart!

Baby, jag äääääälskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0