What is love?

jag skulle sitta på ett tåg mot Paris
och låta Stockholm va
jag skulle få den tiden över för mig själv
som jag sagt att jag vill ha
jag skulle unna mig att drömma
hundra mil genom Europa
om en främling
lika tillitsfull som du
jag skulle pröva mina läppar mot nån annan
om du lämnade mig nu

Vad är kärlek? Jag sitter och funderar över detta varenda dag. Kommer jag få uppleva det någon dag, kommer jag få veta hur det känns att älska någon? Varje natt och dag funderar jag på när det är min tur. Har som liten aldrig upplevt kärlek. Den ända som funnits där har vart min mamma & min låtsas pappa. Min pappa sa upp vårdnaden om mig när han träffade P och skaffade en ny familj. Vad är kärlek? Jag vill också känna den där känslan som jag hör mina närmaste berättar om. Lollo har sin Joel, och Frida har sin Martin. Vem har jag? Jag begär inte mycket, bara att bli älskad för den jag är.

Kände att jag behövde skriva av mig lite..


Kommentarer
Postat av: Frida

Hjärtat, jag lovar att du också nåndag kommer hitta sann kärlek. jag menar, jag och Martin träffades vid busshållsplatsen av en ren slump liksom. och jag lovar att du också en dag kommer det. Kanske inte just vid busshållsplatsen men någon annan stans. Du kommer att hitta din egan solstråle (näst efter mig), och nåndag som kommer han bara PANG stå där framför dig. Du kanske redan känner honom? Det vet man aldrig, men en dag älskling, en dag! <3!

2009-10-08 @ 14:30:59
URL: http://ochfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0