Andra Avenyn!

Förlåt mig, har vart riktig usel på att updatera dom senaste dagarna. Men nu är det så att skolan dragit igång, och när jag kommer hem vid 4 så är jag riktigt seg och käkar bara middag och går sedan och lägger mig. Jag orkar verkligen inte. Så nu vet ni varför jag inte är så allärt i bloggen på vardagar. Om helgerna är jag mer taggad och har mer att säga. Men ni förstår säkert själva! :)

I alla fall, kom precis hem från en träningsmatch i hockey med Hanna. Vi såg några som gick ut ks också, Dennis och dom vanliga. Och som alltid så gick min dröm i uppfyllelse, jag satt och tjöta dom sista 5 minutrarna att AIK skulle göra ett till mål så jag fick ställa mig upp och jubla *laalaaaalaalalaaaaaalaaa*. Och i sista sekunden (och jag driver inte med er, på tiden 19.59 gör AIK ett mål!!! Jag blev så jävla glad ska jag be om att få tala om. Nog om det, var riktigt kul att träffa Hannisen igen också! Var rätt längesen. Så det slutade 2-2

Idag var det ny säsongstart för Andra Avenyn också, missade den, men ska kolla nu på datan! Glad som fasiken att det är tillbaka, love it! Hur som helst så måste jag göra klart min läxa efter det. Men det tar ungefär bara en halvtimme, trekvart, så det är ingen fara. Jag är ett sånt jädrans pucko och glömmer överladningssladden till datan från kameran hemma hos mamma, så jag kan inte lägga in bilderna från idag, men ska försöka hinna med det i morgon eller i övermorgon.

Det här bråkat hemma hos oss på Lelles sida har tydligen inte gått över, så jag vet inte om jag sover här hela veckan. Kanske drar till mamma redan i morgon. Tycker det är lite taskigt av dig Hege (jag vet att du läser) att inte vilja prata med Lelle, han försöker verkligen och vill verkligen prata med dig. Han är verkligen ledsen. Så snälla, ge honom en chans och ring och prata med honom. 

Nu ska jag kolla på älskade Andra Avenyn och sedan göra läxoooooor. Puss och kram, hörs i morgon. ♥

Gamla härliga gänget från första säsongen av Andra Avenyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0