Bloggästa eller kanske gästblogga?

Hej alla Fanny Bunny-älskare.
Det här är en ännu större Fanny Bunny-älskare än vad ni är som skriver. Nämligen Favorit-Frida :D! Wiie, nu blev ni glada va? Just nu är Fanny i skolan, och hon slutar typ...sent! Men nog om henne, själv slutar jag om någon timma skulle jag tro. Jag är faktiskt i skolan och arbetar. Vilken grej va! Vi har typ multimedia och eftersom att jag är så jävla bäst på media, så är jag redan klar. Eller nästan iaf. Jag vet inte varför jag hade lust att gästblogga, men jag hade bara det. Btw, vad tycker ni om bloggkritikern som skrev om Fanny :O? vilka jävla svin va?! aa det tycker bannemig jag också. Dom borde utrotas från jordens yta. hihih! Ni ska veta hur jävla tråkigt jag har, tråkigt tråkigt tråkigt! Nu va det slut på gästbloggandet för den här gången. Jag hade ju själv en blogg förut, men jag började tjäna alldeles för mkt pengar på den så jag la faktiskt ner. Det kändes som att mitt konto typ blev överfullt :O fett jobbigt! Så nu brukar jag hänga här ist, men inte nu längre. För nu ska jag draaa!
 Får se när vi hörs nästa gång, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0