Nu blir jag trött på det här!

Hej folket!
Nu är det inte Fanny som skriver, utan Frida. Och jag hoppas att hon inte blir arg på mig för att jag skriver det här men, jag är trött på att gå in på hennes blogg, och sen vaaaarje gång man gör det så är det alltid ett inlägg högst upp som man redan har läst. Näe, lite mer uppdatering Fanny! Jag vet att jag inte själv är så bra på att uppdatera i min blogg, men Fanny har iaf en seriös och bra blogg med många läsare som hon borde satsa mer på. Tycker ni inte det? Lite mer videoinlägg kanske, bilder har hon gott om men det kan det inte bli för lite av, lite mer om Frida (mig) i bloggen också eller vad säger ni ;)? hihih! Men kom igen nu, börja tagga Fanny till att blogga mer. Kommentera en massa, och gärna lite mer nödvändiga kommentarer och sluta för fan att vara anonyma. Det är många kommentarer som inte Fanny accepterar ska ni veta, jäääävligt många. Hon tycker inte om när anonyma kommenterar, speciellt inte med samma IP nummer (idioter!!!). Börja vara lite vettiga förfan, och länka er blogg så får ni samtidigt fler läsare kan jag lova! Nu har jag sagt mitt, och jag hoppas att jag både har lärt er läsare, och Fanny en läxa. Men mest er läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0