Ny kategori

Japp, det e så som rubriken säger. Det finns en ny kategori nu på det här bloggen. Nämligen "Frida Gästbloggar". Det är då jag, igen.. Men iaf, lite info om den här kategorin. Som ni säkert redan har fattat så är det då här alla mina inlägg kommer att hamna. Där jag tycker till om det ena och det andra. Det behöver inte just vara om Fannys blogg utan det kan vara allt mellan himmel och jord. Varför.. Det vet jag inte, men varför inte liksom. Här kan jag skriva praktiskt taget vad som helst och så får Fanny skiten för det. Underbart enligt mig. Nej men riktigt så är det inte, eller inte alls faktiskt. Men den här kategorin är då bara till för mig, mig och ingen annan!
(Hoppas du inte blir arg på mig nu Fanny)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0