DET ÄR JU INGEN KONST?

Hejsan. Fick gå hem av min mentor för ett litet tag sedan. Har sovit jätte dåligt på sista tiden och var jätte nära på att somna på lektionen idag. Och eftersom vi bara hade hemkunskap kvar efter det så missar jag ingenting med tanke på att vi bara ska baka bröd och kolla på en film om hur man tvättar? Jag kan redan tvätta och baka bröd är ingen konst. Så jag fick gå hem nu och vila upp mig riktigt ordentligt till i morgon. Och i morgon får jag sova en aning längre också eftersom vi har lite sovmorgon. Lite senare ska jag träna med Hanna & Sara. Hörs senare, för nu ska jag kolla på film och äta glass!


En osminkad Fanny på Åland i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0