DJUPFRYST

Satan i gatan vad kallt det var att stå och kolla på en match utomhus i -40 grader (typ) haha! Kom med en djupfryst kropp och ett par hackande tänder. Ändå satte jag på mig tjocktröja, dunjacka, raggsockor och allt? Nehe, det räckte visst inte. Koncentrerade mig inte så jätte mycket på matchen om jag ska vara ärlig.. Stod mest och snackade med Linda och Hege. Och hälsade på massa människor som jag träffat som liten. Träffade även Patrick (även kallad paprik av mig som liten hahah).

Hur som helst så sitter jag här med coca cola och musik i högtalarna, kan inte bli mer mysigare nu här känner jag. Eller jo.. en pojkvän som höll om en vore inte fel nu :( Aja, får nöja mig med musiken och colan.. Hörs!


Det var ju Bajen och Älta som spelade mot varandra, så alla bajenbajsare satte igång med sitt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0