DUSCH & MOVIE

Jag är så nedrans trött alltså.. Jag tänker ta en dusch och sedan lägga mig och kolla på en film. Lika bra att somna tidigt idag eftersom jag inte sov så bra inatt. Men vi hörs i morgon bitti. Kanske är så pigg att jag bjuder på morgon bilder och allt? Ah vem vet ;)

Är så trött på att folk ska ljuga hela tiden. Kan man inte bara stå för vad man sagt och gjort? Jag gav dig en till chans på ett villkor, och det var att du inte skulle ljuga för mig. Men redan någon dag efter så gör du det i alla fall? Jag förstår inte riktigt. Du säger till mig att du gör allt för att det inte ska förstöras för oss. Tillochmed kunna sluta prata med honom, men tydligen är det inte så? Du gör allt bara så mycket värre genom att ljuga och undanhålla allt. Jag saknar det vi hade, jag saknar dom tider vi var som tajtas. Men jag har insett att jag aldrig kommer få tillbaka dom stunderna. Tycker det är väldigt tråkigt med tanke på att vi vart som systrar för varandra. Hoppas att du finner din lycka i livet. Jag älskade dig </3


du och jag den 22 januari 08


Kommentarer
Postat av: hanna

finns alltid här!

2010-02-16 @ 21:07:35
URL: http://hannasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0