EFTERLÄNGTADE FREDAG

Go morgon! Sitter och lyssnar på musik och ska alldeles strax klä på mig och kila ner och stoppa i mig lite frulle. Idag är det fredag och det är jag sååå grymt glad över! Äntligen min efterlängtade helg. Idag vet jag inte än vaf jag ska hitta på. Kanske bara stannar hemma ikväll? Ah vi får se. I morgon (lördag) ska jag och Hanna till Turnado på öppet hus, eftersom att en speciell person går där :) Sen har jag en liten överraskning till Hanna. Det är inte något märkvärdigt, utan mer något tjejer gör. Hihi (a) Är du nyyyyfiken nu Hannisen? <3

Men nu ska jag äta frulle. Hörs efter pluuugget!


Jag och Hanna för ett bra tag sedan ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tror att det är tamponger med doft...

2010-02-05 @ 07:40:39
URL: http://ochfrida.blogg.se/
Postat av: hanna

varför är jag så fin? har alltid frågat mig det.. en speciell person? haha x) och jaaaaa jag är nyfiknare än nicke nyfiken!

2010-02-05 @ 15:59:44
URL: http://hannasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0