FICK ONT I HALSEN

Bråkade nyss med mamma.. Jag skrek så jag fick ont i halsen. Men jag hatar när hon tvingar mig att äta fast jag inte är hungrig. Nu tror ni säkert att jag har ätstörningar och skit? NEJ det har jag verkligen inte. Jag är nog den som alltid är hungrig. Fråga vem som helst i min omgivning. Men när mamma tvingar mig att äta fast jag inte är hungrig alls så blir jag förbannad. Det hoppas jag också att hon förstår. Jag älskar min mamma, det gör jag.. Men även vi har mor-och-dotter-bråk ibland.

Hur som helst. Sitter och lyssnar på musik och väntar på att tiden ska gå lite snabbare. Om ett tag ska jag och lillebror möta upp Lelle och Hege och gå mot Hockeeeeey'n ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0