HÅKAN, GE OSS SOMMAR!

HEJ!! Åh, ni fattar inte vad jag är glad just nu! Hanna har snackat med sin daddy, och han sa att det gick bra att jag följde med till Köpenhamn i sommar! WOHO! Fasiken vad kul jag och Hanna ska då! Sen åker ju Hanna, jag och Sara till Göteborg med Hannas pappa och lillebror också! Den 29:e juni blir det Björkbacken (kollo) med Hanna, och så kanske jag ska med Frida och Martin och massa fler till Gotland, med det är inte säkert. Men det återstår att se! Sitter och lyssnar på Håkan Hellström och känner sommarkänslan i hela kroppen! Det återstår bara några få månader, och sedan kommer vår efterlängtade höjdpunkt! Jag och Hanna ska börja sola på solarium nu också. Nu i veckan ska vi sätta igång med att få upp brännan till sommarn. Så det blir en solning varje vecka. Tänker inte vara blek i sommar, hell no!  Åh nu är jag så glad, så nu ska jag höja volymen och basen och dansa järnet! Hörs senare, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Frida

TAGGA TAGGA TAGGA för sooooooommar! love u <3

2010-02-15 @ 08:52:19
URL: http://ochfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0