HANDDUKSTURBAN!

Sitter med handduksturban på huvudet och låter håret självtorka. Får se senare om det blev bra. Hoppas det i alla fall. Hanna och snackar lite om helgen som kommer. Eftersom att jag hoppat av konfirmationsgruppen så blir det ingen övernattning på fredag, ingen italien i sommar och sådär.. Men what a hell, jag använder dom pengarna till Göteborg i sommar istället. Helgen snackade jag om ja... På fredag ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt. Äta choklad (självklart) och dricka lite läsk och tjocka mig :) På lördag blir det singelkväll hemma hos Hanna. Vi ska snacka gamla pojkvänner, lite kärlek och kolla på tjejfilmer och bli jätte avundsjuka på alla tjejer i filmerna som alltid får drömprinsen.. Dom jävlarna!

Hur som helst, så blir det en lugn och sansad fredag med lite myspys. Glöm inte att det är alla ♥ dag på söndag!


Miss my Loulis :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0