HEMMA EN SVÄNG!

Är hemma en sväng innan studiestödet. Vi fick sluta en halvtimme tidigare, så jag drog hem. Har precis ätit ''mellanmål'' och dunkar musik! Går väl hemifrån vid strax efter fyra eller något. Hörs självklart senare.

I plugget idag stod David och glodde på mig, och efter ett tag säger han:
''Fan.. vet du vem du liknar nu när jag kollar riktigt noga? Hon från Paradise Hotel.. Vad heter hon?''
Så kommer Dennis och Deni och säger ''JACKIE FÖRFAN!''

Och sen resten av dan har dom gått runt och ropat Jackie åt mig?! JAG LIKNAR INTE ALLS HENNE. Usch och fy.. dom grabbarna kommer få mycket smisk på sjärten..


Bild från när jag våldtar Sara.. Ja jag är pedofil om ni inte redan fattat det -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0