HEMMA FRÅN VÄSTERÅS


Hejsan svejsan. Efter en huur mysig biltur hem från Västerås i mörkret så är jag nu hemma. Teatern var inget nytt för mig eftersom jag såg den redan i somras när vi var i Göteborg. Men rolig är den, haha. Fick träffa Dennis också eftersom att han bor där i Västerås med sin mamma. Passade på att mobba hans stad lite, mohaha! Det första jag frågade när jag såg honom var ''Hur pratar man här?'' Och Dennis bara garvade och sa ''Men lilla gumman, du är fortfarande i Sverige!?''. Jag menade mer om dom har dialekt.. inte om dom pratar finska eller något -.- Hur som helst så var hemfärden så jädrans skön, så nu har jag blivit så trött att jag strax ska slagga. Men i morgon blir updaten som vanligt igen, inte varit så aktiv i helgen, jag vet! Same shit, nu ska jag kila. Puss och Godnatt


Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

skånska för mig är inte svensk däremot ;)

2010-02-22 @ 02:31:36
URL: http://pinkielaady.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0