HOLD MY HAND

Hej på er allesammans! Igår fuckade mitt internet ur totalt, så det blev ingen bloggning :/ Jag är hemma hos Hannisen nu, så vet inte än om internet hemma har kommit igång igen, men vi får hålla tummarna för det! Om det funkar så ska jag beställa hem ett par nya lackleggings, och kanske ett par skor, får se ;) Skolan.. hm, nä den är alldeles för tråkig för att prata om. Det finns bara en grej som får mig att gå upp på morgonen och gå till skolan, och det är fan för alla härliga och knasiga människor som är där! =D Okey, alla ligger inte på tummen upp listan, men same shit, dom förstör inte min dag för det.

Nu ska jag se vad mina tjejor har för sig. Dom tar massa knasiga kort i Hannas säng, mohaha!
See you later babes <3


Kommentarer
Postat av: Felicia

Snygging-Fanny! :D<3

2010-02-01 @ 19:27:37
URL: http://feliciamh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0