JAG GRÅTER FLODER

http://www.liveleak.com/item?a=view&token=f04_1258418085
(se på egen risk)

Såg precis den här videon om en kille som slänger ner en hund från en bro.. Och hunden landar på marken och ligger och piper/ylar... Hur fan kan man göra såhär mot ett djur? Killen fick endast 8 månaders fängelse.. Men wtf? Så om jag skulle slänga ner min kompis från en bro och stå och garva så skulle jag få 8 mån fängelse? Nej.. det här är fan inte okej.. Nej jag är inte rasist.. men tänk på en sak.. Är dom här killarna svenska? Nej dom typ ryssar eller något annat?! Fyfa-an! Jag har lust att mörda människor skadar djur för att dom tycker det är roligt!

Det här är fan inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0