KRÄMER HIT OCH KRÄMER DIT

Hej mina kära vänner. Nu har mamma undervisat mig i vilka krämer jag ska använda till armbågar, kroppen, armar och det ena och det andra. Jag har ju sån konstig hy.. Tål inte för starkt parfymerade krämer och jag måste ha fetare krämer/salvor på vissa kroppsdelar och huahua, det är jobbigt det här!

Har en salva till mina armar som jag har röda prickar på.
En salva för armbågarna som blir lätt torra nu under vintertid.
En salva för hela kroppen efter jag har duschat.
Och en sista salva för varje morgon och kväll


Herren min gud! Nej föresten, gud har inget med detta att göra! Huuujeda mig säger vi istället :D Nu ska jag hoppa in i duschen. Och får inte glömma mina kära salvor, haha. Hörs senare med ett mer ordentligt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0