MARABOU SCHWEIZER NÖT


Foto by; fannie-pak

Hej på er. Jag kom hem alldeles nyss. Mötte upp Jimmy och Dennis i T-centralen, för Dennis skulle till någon affär på ''snobbsidan'' av stan där alla plagg kostar över femhundralappen. Så vi knata dit, och han köpte ett par brallor och en baseball jacka. Strax därefter blev vi hämtade av Peter och så åkte vi hem. Jag och Dennis satte oss på hans rum. Han började fippla med sina hightech grejer på datorn och jag lyssnade på musik och retades lite med Peter. Inte hänt så mycket mer faktist. Kändes skönt att få komma ut en liten stund. Man fick liksom känna sig som människa igen. Annars när jag är sjuk så isolerar jag mig på mitt rum och kollar knappt ut genom fönstret. Så det var härligt.. I alla fall, nu ska jag äta mat snart och sedan knapra på min marabou schweizer nöt! Hörs senare, pöööööss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0