PACKADE OM VÄSKAN

Hej alla glada människor! Efter jag kom hem från pappa packade jag väskan på nytt och åkte ut till värmdö. När jag kom fram gick jag och Frida till Hagen (Fridas kompis) och kollade på film och spelade något spel.. Blev lite småstelt, men men, jag tycker jag gjorde bra ifrån mig i alla fall.

När vi kom hem igen satte vi på tv:n och kollade på usa-canada matchen. Matchen var helt otrolig. Riktigt spännande. Jag brukar vanligtvis inte komma in i matcher som inte spelas av aik eller sverige, så ja, det var roligt. Hejade inte direkt på något lag, men det var kul att Canada vann os guld.

Nu ska jag, Frida och Martin kolla på Gothika och äta lite godis. Ha en jätte mysig kväll på er, så hörs vi i morgon/dag. Sen har jag ett sista medelande:

GRATTIS PÅ JAG-FÅR-CYKLA-UTAN-HJÄLM-DAGEN JOHANNA PETTERSSON! HOPE YOU HAVE A WONDERFUL DAY! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0