PARTYTRICK

Sitter i skolan. Om fem minuter är det lunch! Och sedan är det bara tre lektioner kvar innan min efterlängtade helg. Gud så skönt det ska bli. Inga läxor har vi heller förutom en läsläxa tills på tisdag. Sitter och lyssnar på en låt Hanna skickade igår. Den är riktigt bra faktist. Ikväll blir det hockey för min del. För på vägen till skolan mötte jag Sofia och hon frågade om jag också skulle med ikväll när Jocke (hennes lillebror) spelar hockey mot Bajen. Och min låtsas pappa, hans tjej, min låtsas farbror och hans tjej ska tydligen också dit. Får hålla tummarna för Jocke, haha :) Men nu är det dags för mina lärare att sjunga det som dom gör varje fredag i slutet på denna lektion. NU ÄR DET SLUUUT PÅ VECKAN, DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYYYS! Och nu ska min mentor visa ett partytrick också? Haha, aja hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0