SJÄLVFÖRTROENDE ÄR VIKTIGT

Dessa leggings köpte mamma till mig idag, tack mami (a)

Mot alla mina principer.. så ja, jag lägger ut en ''magbild''. Jag hatar att visa min kropp för folk. Men jag måste förbättra mitt självförtroende, så nu jävlar ska jag lägga ut den här! Och vill ni kalla mig tjock.. go ahead, för jag bryr mig inte! Sådeså.. Så, nu känner jag mig lite stolt här.

Hur som helst. Äntligen har jag fixat praoplats! Vecka 13 & 15 praoar jag på en frisörsalong där Isabelle (som bland annat klipper mig) jobbar. Och det är ganska lungt där nu under vintertid, så vi kommer sitta och latja med varandras hår under dagarna. Fixa frisyrer, lyssna på musik och bara umgås. Härligt eller vad? Yes it is. I morgon ska jag dit och fylla i papperna bara. Skönt att jag fick praoplats tillslut. Fick lite panik att jag inte skulle få det först.

Nu ska jag pluuuugga. Inte roligt, men men, det måste göras. Puss så länge. Bjuder på lite bilder från dagen lite senare också, höhö


Kommentarer
Postat av: hanna

WOHO! bra fanny! du är verkligen inte tjock! och leggingsen är jätte snygga!

2010-02-24 @ 20:16:24
URL: http://hannasch.blogg.se/
Postat av: Felicia

Woho! Go supersnygga Fanny :D Super med praoplats, vist är det extremt skönt när man äntligen har fixat!?

2010-02-24 @ 21:10:15
URL: http://feliciamh.blogg.se/
Postat av: karolina

inte tjock nånstans !

2010-02-24 @ 22:17:52
URL: http://karolinajenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0