SMÅKUSINERNA





Nu har jag pluggat klart! Känns så jävla bra! Så i morgon ska jag lämna in arbetet och sedan efter skolan direkt till frisörsalongen och fylla i papprerna och sedan ska jag till studiestödet och skriva min rapport som är till fredag. Sen är jag klar med alla läxor och uppgifter. Ett stort PUH! Nu mår jag så jäkla bra.

Pratade med far min tidigare idag också. Han var ganska säker på att det gick att jag kom, men han skulle dubbelchecka med Pernilla och sedan ringa mig i morgon. Så det blir antagligen pappsen från fredag till söndag. Då ska jag få träffa Jennifer's nya pöjkvän också! Det ska bli spännande, haha.

Nu ska jag läsa lite och sedan sova. Nattelinatt!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hur är det? Tänkte bara säga att jag gillar din blogg :)



Följa varandra på bloglovin'?

2010-02-24 @ 23:47:37
URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0