TYPISKT AMERIKANST..

Hej alla glada! Inte hej till er surpuppor..

Jag kom hem för en liten stund sen. Det tog över en timme att komma in till stan eftersom detta jävla snöoväder kaosar trafiken totalt! Så vi kom in när våran bio skulle börja, så vi köpte biljetter till nästa tid och medans vi väntade käkade vi på Taco Bar, gjorde bort oss på damernas, kollade in en superdupersnygg kille som satt framför oss på några bänkar, försökte skicka bilder på Robert Pattinsson till folk vi inte kände via blåtand och massa mera, haha. Trots snön så blev min kväll lyckad. Filmen var jätte bra. Trots de typiska amerikanska romantiska overkliga köret, så var den jätte bra. Den kan jag rekomendera er att se. Tog inte så jätte mycket bilder från idag, men här är några jag kan bjussa på ;)


Idag var Sara glad :)

Haha, i love coke

Filmstaden föhfan! :D

Pusselipuss på min lilla Leonardo DiCaprio!


Kommentarer
Postat av: sara

mhmm! jag bjuder väääääldigt mycket på bilderna haha ;)<3

2010-02-21 @ 11:51:56
URL: http://sarren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0