UPDATE FRÅN PAPPA

Hello på er allesammans. Sitter med min lillasyster som äter naturgodis som vi köpt idag. Mums på det, right? Yeeeah! Kommer inte bli mycket bloggning alls, men det blir som vanligt igen när jag kommer hem i morgon. Kanske åker till Frida och Martin i morgon. Inget är bestämt, men jag och Frida snackade om det igår. Vi får se helt enkelt. Ikväll ska vi mysa och äta ost och kex och ha det trevligt.

Och Jennifer den jäveln som ville att jag skulle komma hit, är inte ens hemma?!?!?!?! Grymt besviken om jag får säga det själv. Hon har ju fullrulle med sin pojkvän som hon träffar varje dag, men mig kan hon inte vara hemma och träffa när vi ses typ varannan månad eller något? Schysst ''storasyster'' man har då..

Nu ska jag lyssna på musik och kika runt lite fort på fejjan! Hörs i morgon. Puss på skinkan

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är en myyyycket bättre storasyster :D hihi!

plus att man mer tror att det är hon som är din lillasyster faktiskt, det där var riktigt jävla elakt gjort!

2010-02-27 @ 17:38:24
URL: http://ochfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0