WOK OCH PANNKAKOR, MUMMA!

Hej på er! Efter skolan drog jag och blev klippt av Isabelle. Blev riktigt bra, förutom att jag tycker det blev lite kort. Men det är väl för att jag antagligen inte har vant mig ännu. Efter frissan drog jag hem till Hanna, där hon och Sara befann sig. Vi lagade wok & jag stekte pannkakor till lilla Isak som ville ha det idag till middag. Made by me! Nu har vi laddat ner Eva och Adam och ska ligga och glutta på det ikväll. Jag sover hos Hanna inatt också, jag orkar inte gå hem, och sen får jag liksom som en liten förhelg med henne nu när hon sticker till Örebro över helgen. Men vi ska ha så trevligt så. Nu ska jag lyssna på Markoolio och hoppa i hannas säng! Mohaha!

Hannas lillebror Isak :)

Såhär blev håret ungefär.. Fast där har jag gjort det vågigt, så liite längre är det..

Jag älskar att vara seriös -.-

Sara och Hanna lagat mat!

Sen blev jag hoppnödig när dom spelade kryptonite på radion!

Sara diskar, den lilla gullfian :D

Hanna är nästan lika cool som mig, höhö

Middagen är serverad!

Isak berättar om alla skräckfilmer han har sett för oss, haha, så söt


Kommentarer
Postat av: Natasha

fan vilket fint hår du har:)

2010-02-21 @ 03:33:52
URL: http://strawberrydeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0