VORE SKÖNT FAKTIST

Jag skriver rapport här i skolan, så jag kommer inte ha något att göra idag på studiestödet. Så hm.. vad ska jag hitta på då? Jag ska kolla med Hanna när hon och Sara ska träna. Kanske kan hänga på. Vore skönt faktist. Ah, ska höra om det går bra.

Haha, Hanna Sö och jag sitter och diggar till bandit rock. Hon headbangar lite smått ibland, haha, gulligt! Pappa ska ringa mig idag också och bekräfta att det går att jag kommer i helgen. Då ska Jennifer och Tanne möta upp mig. Då får jag träffa hennes böjjjjfriend! Men.. nu har jag inget mer på hjärtat mitt. Hörs när jag kommer hem ikväll. Puss på skinkan!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Härligt! :D Jag har lagt till dig nu.

2010-02-25 @ 11:40:00
URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/
Postat av: sören :)

näe men fanny! pinsamt :p hwhw<3

2010-02-26 @ 07:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0