00:27

Sitter och diskuterar med Hanna om livets alla förjävliga sidor. Till exempel :
Varför finns det inga brandmän i våran ålder?
Varför ska kärlek få förstöra alla fina stunder?
Varför får man äckelhormoner när man som minst vill?

Livet är verkligen piss ibland. Det tycker varje människa någongång i sitt liv, även om man lever världens mest glamorösa liv. Hur som helst.. Sitter här med tända ljus och lyssnar på kom och ta mig långt härifrån, som förtillfället är min och hannas favorit! (hallå? dom är ju brandmän?). Ska snart sätta på Johan Falk - Vapenbröder som jag fixade hem idag och senare ska jag kolla på Paradise Hotel också. I morgon vet jag inte vad som händer, får se vart dagen för mig. Ha en fin kväll så hörs vi. Slängkyss


Kommentarer
Postat av: hanna

hehehehehhehe brandmän är heta!

2010-01-16 @ 00:30:34
URL: http://hannasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0