bergsprängare

Hej på er! Dagen utvecklades lite mer. Jag klev upp vid halv elva, fixade mig på ungefär en timme och sedan kom Lelle och hämtade mig och lillebror. Vi parkerade bilen i garaget och gick mot tunnelbanan. Vi orkade inte stressa runt med alla tusentals människor inne i tc, så vi klev av på Söder och gick från ringvägen bort mot götgatan. Av Lelle fick jag en fet bergsprängare (högtalare plus bas) till min laptop, två toppar från Monki & ett linne från Vila. Vi testade mina nya högtalare.. och jag säger bara en sak, jag lär inte vara bästa vän med mina grannar så länge till ;) Sen drog vi oss mot Bamboo Garden borta på Åsögatan. Vi mötte då upp Hege och Jonathan och åt lunch med dom. Var väldigt mysigt om jag får säga det själv. Sen nu under kvällen bjöd vi över Kenneth och Maria och spelade ''Med andra ord'' och hade det skit kul. Nu har vi precis ätit lite varma mackor jag, Linus och Lelle, nu sitter vi och tittar på Kanada-USA på tv, hörs i morgon. Då får ni bilder och allt.

Sen fick jag alla mina paket från Lelles sida, så ni får lite bilder på det i morgon också! :D Men nu är det hockey som gäller här! After while, crocodile ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0