PH VS. WALLANDER

Hej på er. Vaknade i morse av att en viss Frida ringde mig. Och jag låter som en gammal kärring på morgonen, så det var ju skit kul att prata i telefon med någon och låta som en gammal kärring, tummen upp. Frida sa att jag skulle med på hockey klockan tre, först sa jag att jag inte kunde då, för jag var så trött, men jag gav upp och ringde till mamma och bad om pengar. Klockan tre möttes vi upp vid Globen och köpte biljetter. Träffade även Hanna Oscarsson på matchen, som jag inte träffat på jätte länge! Matchen slutade 4-1 till AIK självklart, haha. Satt en as skön snubbe på raden över oss som satt och hojtade allt möjligt. Ska strax städa mitt rum och sedan ta en lång och varm dusch! Ska sedan kolla på paradise hotel eller wallander, får se.

I morgon får jag träffa mina häääärliga skrapnäcksbor också, har saknat dom så in i bängen!


Kommentarer
Postat av: eli

vad heter din textstil som du har när du skriver? 8)

2010-01-24 @ 21:11:10
URL: http://expire.blogg.se/
Postat av: Hanna

skarpnäcksbor is the shit, inte så mycket mer att säga! <3

2010-01-24 @ 21:28:07
URL: http://hannasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0