GODMORGON

Godmorgon jordvarelser. Usch, hatar mornarna då man vet att man måste skynda sig eftersom man insett att man börjar om någon timma! Skulle helst bara vilja lägga mig under mitt varma täcke och sova vidare, men icke sa nicke, här måstes skyndas! Eller skyndas och skyndas, mer rappas på lite. Måste fixa mitt fågelbo till hår och lägga på lite smink. Mornarna går jag alltid igenom med musik, olika stilar beroende på hur jag känner mig. Och denna morgon är det Westlife som spelas för fulla muggar, haha. Ja, jag tycker faktist att dom är helt okej, tyck vad ni vill.

Men nu måste jag sluta sitta och gäspa här, hörs senare. Puss på skinkan


O-M-G! såhär har jag sett ut en gång i tiden..


Kommentarer
Postat av: Ronja

Du var ju jättesöt :D och du är fortfarande förbannat söt <3

2010-01-25 @ 11:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0