grinat som en barnrumpa

*jag pustar ut och torkar tårarna som kladdat ut allt mitt smink över hela ansiktet*

Pratade med Frida nyss. Hennes mobil var avstängd så jag fick grina som en barnrumpa för martin och fick tillslut fram ''kan jag få prata med frida?'' Vi har pratat ut och hon är inte ett dugg arg på mig. Bästavänner gör såhär.. löser allt tillsammans. Jag hade inte klarat mig utan min Frida. Hon e min sessa.
Åh ni inser inte hur glad jag är att allting är löst igen! Självklart avslutade vi vårat samtal med
''jag älskar dig!'' ''jag älskar dig också!''


Kommentarer
Postat av: hanna

gud vad skönt att ni löst det! jag sa ju att det skulle bli bra till slut! <3

2010-01-21 @ 14:42:22
URL: http://hannasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0