ILSKA.ILSKA.ILSKA!

JAG ÄR SÅ JÄVLA LACK JUST NU! FÖRST ÅKER STEFAN.. SEN ÅKER CIIIIMON(?) MIN ÄLSKADE LILLA GULLEGRIS! HUR FAN KAN JACKIE OCH DOM ANDRA RÖSTA UT HONOM? DOM ÄR FAN HELT JÄVLA DUMMA I HUVUDET! ÄR SÅ TRÖTT PÅ ATT JACKIE SPRINGER RUNT OCH SÄGER TILL ALLA ATT DOM SKA LITA PÅ HENNE, HON HAR FAN SEX MED ALLT OCH ALLA. FAN VAD JAG HATAR ALLT JUST NU. HAR LUST ATT STRYPA NÅGON! NEJ, MEN HELT SERIÖST, HUR FAAAAAAAAAAAAAN KUNDE DOM SKICKA HEM CIMON PÅ DET DÄR SÄTTET? JAG KOLLAR ENDAST PÅ PARADISE HOTEL NU FÖR ATT GRETA ÄR KVAR, ÅKER HON, DÅ... DÅÅ KOLLAR JAG FAN ALDRIG MER PÅ DET DÄR JÄVLA FUCKING PROGRAMMET!

Puh, så.. Nu har jag fått ut min ilska lite! Är bara så jävla chockad och arg och besviken. Men nu ska jag ta en migrän tablett och hoppas att den för en gångs skull hjälper mitt min eländiga huvudvärk. Sen ska jag sova! Godnatt!


Jag helt seriöst älskar dig!


Kommentarer
Postat av: hanna

vad gör man när man vill ta ut sin ilska?

man ringer Hanna och gråter lite i telefonen! sen är allting bra igen! <3

2010-01-27 @ 08:12:06
URL: http://hannasch.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha jag tänkte på dig igår när han åkte ut. Jag tänkte vara lite elak och ringa till dig och skratta i telefonen, men sen fick jag tanken att jag skulle messa ist, men sen somnade jag mitt i allt tänkande xD!

2010-01-27 @ 08:29:43
URL: http://ochfrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

JACKIE ÄR BÄST , HAHAH BRA ATTT DEN CIMON BÖGEN ÅKTE UT ?

2010-02-02 @ 11:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0