I'm so proud to say I love you

När allt känns som skit så ser jag det där. Det får mig att vilja lägga mig under täcket och aldrig mer komma upp därifrån. Det är svårt för mig att förstå. Jag älskar dig, men det känns så otroligt fel. Mina känslor för dig är obeskrivliga. Finns inga ord som kan beskriva det jag känner för dig. På samma gång får du mig att vilja spy, du får mig att må så fruktansvärt illa. Utan att du vet eller bryr dig så hugger du en kniv i mitt hjärta. Med tiden inser jag bara mer att jag älskar dig. Älskar din personlighet, hur du ler och hur du får mig att skratta. Ja, jag kan simma.. men i dina ögon, då drunknar jag. Blir andlös i din närhet. Men finns det någon framtid för dig och mig? Finns det något som jag faktist har att se fram emot? Du betyder så otroligt mycket att jag inte vet hur jag ska bära mig åt.

Men det är antagligen bara en dröm som aldrig kommer gå i uppfyllelse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0